Často kladene otázky

Môžem u vás nakupovať, aj keď nemám IČO?

Áno, náš e-shop www.sevt.sk môžu využívať tak podnikateľské subjekty (právnické osoby, fyzické osoby - podnikatelia), ako aj súkromné osoby na nákup kancelárskych, školských potrieb, darčekov či praktických potrieb pre domácnosť, svoje rodiny, deti, študentov atď.

Je možné vo vašom e-shope nakupovať so zľavou?

Právnické osoby môžu v e-shope nakupovať za veľkoobchodné ceny. Podmienkou je platné IČO a registrácia do e-shopu. Vaše nákupné ceny sa vám zobrazia vždy až po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu. preto ak chcete naplno využívať výhody e-shopu, je potrebné pri každom nákupe sa prihlásiť. Dodatočné uplatnenie zliav po odoslaní objednávky bez prihlásenia, žiaľ, nie je možné.

Súkromné osoby si môžu v rámci svojho nákupu uplatniť zľavy plynúce z kariet ISIC, ITIC a EURO<26. Viac info tu: https://www.sevt.sk/zlavy-isic-itic-euro26/.Zľavy z viacerých vernostných kariet sa v objednávke nekumulujú, nie je možné ich kombinovať ani uplatniť na akciový a výpredajový tovar.

Odoslal/a som objednávku, ale neprišlo mi od vás žiadne potvrdenie. Evidujete moju objednávku?

Potvrdenie o prijatí objednávky zasielame obratom na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, resp. vo vašom zákazníckom účte. Skontrolujte si, prosím, správnosť uloženej e-mailovej adresy. Ak je adresa správna a potvrdenie sa nenachádza vo vašom mailovom priečinku „Doručená pošta“, skontrolujte si, prosím, aj poštový priečinok „Spam“. Pokiaľ potvrdzujúcu správu nenájdete ani tam, kontaktujte nás na eshop@sevt.sk.

Ako zistím, v akom stave je moja objednávka?

Stav svojej objednávky si môžete overiť vo svojom zákazníckom účte v časti Môj účet/Moje objednávky/Stav. Zároveň vám pri zmene stavu objednávky bude doručená e-mailová notifikácia.

Overenie stavu objednávky prostredníctvom zákazníckeho účtu je možné iba pre registrovaných užívateľov e-shopu, neregistrovaný nakupujúci túto možnosť nemá a musí počkať na e-mailové notifikácie o stave objednávky.

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní uvedené dostupnosť na sklade, doručíme vám ho spravidla do 5-7 pracovných dní. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná a tiež závisí od toho, aký spôsob doručenia ste si v objednávke zvolili (kuriér, pošta, osobný odber).

Môžem si tovar prevziať osobne?

Áno, stačí spraviť objednávku telefonicky, prostredníctvom internetu alebo e-mailom. Ako spôsob doručenia si zvolíte Osobný odbervyberiete si z našich predajní/výdajní miesto, ktoré vám najviac vyhovuje. Následne počkáte na informačný e-mail o pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie a po jeho obdržaní si môžete tovar prevziať (v lehote 14 dní). Pri tomto spôsobe objednania sa tovar vyskladňuje z centrálneho skladu a doručuje do vami zvolenej predajne.

Mám vašu zákaznícku kartu? Môžem ju použiť aj pri nákupe cez e-shop?

Výhody našej zákazníckej karty pre súkromné osoby je momentálne možné využívať iba v našich kamenných predajniach. Na možnostiach uplatnenia 5 % zľavy pre držiteľov ŠEVT karty aj pre nákup v e-shope www.sevt.sk však pracujeme a veríme, že čoskoro aj to bude možné.  

Ako zistím, v ktorej predajni máte na sklade tovar, o ktorý mám záujem?

Pri každom tovare v e-shope nájdete tlačidlo s názvom Dostupnosť v predajniach. Stačí naň kliknúť a otvorí sa vám prehľad skladových zásob jednotlivých predajní.

Chcem zrušiť svoju objednávku. Ako mám postupovať?

Napíšte svoju požiadavku na eshop@sevt.sk. Nezabudnite uviesť vaše meno, číslo vašej objednávky a v prípade ak už bola uhradená, tak aj číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý si prajete vrátiť platbu.

Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku v predajni vo vami uvedenej lehote. Čo mám robiť?

Kontaktujte danú predajňu/výdajňu mailom alebo telefonicky (kontakt i otváracie hodiny nájdete v notifikácii o doručení vašej objednávky a tiež tu: www.sevt.sk/predajne) a dohodnite sa na predĺžení lehoty vyzdvihnutia.

Aká je záruka na tovar predávaný vo vašom internetovom obchode?

Internetový obchod štandardne poskytuje na predávaný tovar záruku 2 roky. Pokiaľ výrobca vystavuje záručný list, všetky potrebné informácie týkajúce sa záruky konkrétneho produktu nájdete v ňom.

Chcem reklamovať/vrátiť tovar. Ako mám postupovať?

V prípade reklamácie sa, prosím, riaďte pokynmi uvedenými v našom Reklamačnom poriadku tu: https://www.sevt.sk/reklamacne-podmienky

Môžem tovar reklamovať aj v inej predajni ako v tej, v ktorej som si ho pôvodne zakúpil?

Áno. S potrebnými dokladmi bude vaša reklamácia prijatá v ktorejkoľvek predajni ŠEVT papiernictvo.

Kedy bude produkt opäť možné objednať, keď sa nedá vložiť do košíka?

Informujte sa na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo cez live chat.

Čo v prípade, ak som nenašiel tovar na vašej stránke?

Informujte sa na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo cez live chat.

Sú ceny rovnaké v predajniach aj v internetovom obchode?

Nie, ceny niektorých produktov sa môžu líšiť. Nie všetky akcie platia súbežne v predajniach a internetovom obchode.

Budú k zásielke priložené aj všetky potrebné doklady? Prípadne na koho sa obrátiť, keď nám chýba faktúra?

K zásielke budú pripojené aj všetky potrebné doklady. V prípade, že vám doklady chýbajú, môžete kontaktovať kolegynky na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo napíšte na live chat.

Uvádza sa kontaktná osoba aj na faktúre, keď je objednávka cez internetový obchod na podnikateľský subjekt?

Kontaktná osoba nie je uvedená na faktúre.

Posielajte tovar aj do zahraničia?

Áno. Bližšie informácie vám poskytnú kolegynky na infolinke 0850/11 11 84 alebo e-mailom na info@sevt.sk.

V blízkej dobe plánujeme rozšíriť portfólio krajín, do ktorých budeme zasielať tovar aj cez spol. Packeta.

Moja e-mailová adresa sa zmenila, ako môžem aktualizovať svoje kontaktné údaje?

E-mailovú adresu si môžete zmeniť vo svojom účte na www.sevt.sk po prihlásení. Ak potrebujete zmeniť e-mailovú adresu pri zákazníckej karte, kontaktujte kolegynky na infolinke 0850/11 11 84 alebo e-mailom na: info@sevt.sk, alebo napíšte na  live chat.

Zabudol som e-mailovú adresu na prihlásenie sa do internetového obchodu, čo mám robiť?

Kontaktujte kolegynky na live chate.

Zabudol som heslo na prihlásenie do internetového obchodu, čo mám robiť?

Na www.sevt.sk kliknite na „Prihlásiť“, následne na „Zabudli ste heslo?“. Zadajte svoj e-mail a odošlite. Do pár minút vám na uvedenú e-mailovú adresu príde vygenerované nové heslo. Toto heslo si môžete po prihlásení podľa potreby zmeniť.

Ak vám nové heslo nebolo doručené, skontrolujte si pre istotu aj poštové priečinky „Spam“ alebo „Marketing“. Ak ho ani tam nenájdete, kontaktujte kolegynky na live chate.

Stratil som pokladničný doklad. Je možné jeho opätovné vytlačenie?

Áno, ak ste náš registrovaný zákazník a nákup ste uskutočňovali v rámci vašej registrácie, nie je problém vytlačiť kópiu pokladničného bloku. K pokladničnému bloku vám vieme na požiadanie vytlačiť aj dodací list. Je potrebné vopred kontaktovať danú predajňu.

Je možné darčekové/nákupné poukážky uplatniť aj cez internetový obchod?

Nie, cez internetový obchod sa nedajú uplatniť, poukážky je možné využiť len v našej maloobchodnej sieti.

Ako a kde môžem požiadať o zákaznícku kartu?

O zákaznícku kartu (ZK) si môžete požiadať priamo v našej obchodnej sieti alebo online cez link: https://www.sevtkatalog.sk/registracia/. Po vydaní ZK v našej obchodnej sieti je potrebné si kartu ešte aktivovať cez link: https://www.sevtkarta.sk/aktivacia/.  Ak si vyžiadate ZK online, príde vám už aktívna ZK poštou.

Ako si mám aktivovať zákaznícku kartu?

Aktivovať ZK si môžete cez link: https://www.sevtkarta.sk/aktivacia/.

Čo mám robiť v prípade straty karty?

V prípade straty kontaktujte kolegynky na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na: info@sevt.sk, alebo napíšte na live chat.

Môže sa vaša zákaznícka karta vložiť do aplikácie Stocard?

Nie, aplikáciu Stocard v našich predajniach neakceptujeme. ZK si vložíte do našej aplikácie ŠEVT karta, ktorú si stiahnete cez link: www.sevtkarta.sk/start.

Ako a kde si môžem objednať školské tlačivá v papierovej forme?

Školské tlačivá si môžete objednať na adrese: ŠEVT prevádzkareň školských tlačív, Cementárenská 16, 974 42 Banská Bystrica, alebo na tel. č. 048/29 41 220-222, mobil. č. +421 915 852 566 alebo e-mailom na vobb@sevt.sk.

Objednávkový formulár nájdete aj online na: https://www.vsetkopreskolu.sk/objednavky-na-papierove-skolske-tlaciva/.

Kde sa môžem informovať ohľadom elektronických tlačív - eTlačivá?

V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť kontaktný formulár na: https://www.etlaciva.sk/kontakty/ alebo kontaktovať kolegynky na infolinke: 02/5363 5364, prípadne napíšte e-mail na: etlaciva@etlaciva.sk.

Kam môžem zaslať ponuku ohľadom vzájomnej spolupráce, marketingu, voľných obchodných priestorov?

Ponuku zašlite na e-mail info@sevt.sk.

Máte akékoľvek ďalšie otázky či požiadavky týkajúce e-shopu, nákupu či vybavenia vašej objednávky?

  • Kontaktujte nás cez live chat, ktorý je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Operátorky sú online počas pracovných dní v čase 8:00 – 16:00 hod., v prípade ich nedostupnosti môžete zanechať správu a budete v najkratšom možnom čase spätne kontaktovaní.
  • Oslovte nás aj cez sociálne siete.
  • Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku jednou z vyššie spomínaných ciest, obráťte sa na našu infolinku 0850 11 11 84, resp. napíšte správu na info@sevt.sk, kde vám naše kolegynky ochotne pomôžu.